Bloggintresserade

måndag 19 januari 2009

Vårregn


11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jag älskar din lilla tjej!

Ska bli kul att inspireras och lära av dig på onsdag kväll. *ler*

Lena B E sa...

Jisses så fint kort!! Vad gullig hon är (är det Moa hon heter?) Dina stämplar är jättefina!! Kramar från Lena

Anonym sa...

VIlken härlig tjej du gjort. Gillar vovven som gömmer sig. Den vill jag ha som stämpel så jag också kan göra så fina kort. :-)

Gertrud sa...

Åh, vad hon är söt. Jag är förälskad i Moa. Tack för din fina kommentar. Kram Gertrud

Lene sa...

Ja visst längtar man efter vårregnet1 Tillsammans med Moa kan man också ha kul! Hon är så söt den lilla tjejen1
Kram Lene

Anonym sa...

Hej Carina!

Åh vad mkt fint du har hunit göra! =) Jag gillar den altrade bunken massor! ;) Du ville ha hjälp med ett kort som du trodde jag var perfekt för, nu är jag såklart nyfiken! =)

Ha en bra dag, kram

Veronica sa...

åh så söt hon är lilla Moa!
Urgulligt med den lille hunden som gömmer sig därunder!

Pernol sa...

Vilket fint kort!! Nu längtar jag till våren mer än någonsin. VI har fortfarande snö. Det är i och för sig kul det också.

Hon är jättegullig din Moa!

kramar
Pernilla

Cornelia sa...

Hej!
Så fint kort! Stämpeln är ljuvlig och du har verkligen hittat precis rätt i färgkombinationen!

Och du... jag har lagt ut några länkar till hur man viker ett "sånt där" kort... ifall du är nyfiken *S*

Petra sa...

Vilket underbart kort. Och Moa är så söt.
Kramar
Petra

Lena B E sa...

Måste få fråga; Vad kostar dina stämplar? För varje gång jag går in på din blogg, blir jag mer och mer "kär" i moa som sitter i din hand!! Den stämpeln du har använt till vårregn är också jättesöt! Och det är ett superfint kort det oxå!! Kramar från Lena

FEEDJIT Live Traffic Feed