Bloggintresserade

fredag 4 september 2009

Hundar i lera

Ibland är det lite kul att göra något annat än scrapp.Att arbeta i lera är så inspirerande tycker jag.Det är ett ju materiall som man kan justera och forma otaliga gånger.Till dessa hundar har jag använt docklera som lufttorkar och sedan är det bara att måla,har använd akryllfärg,men det var förstås lite knepigt att komma åt i alla vrår och skrymslen.
Raserna skall föreställa Beagle,Golden Retriever(Modellen var min Hugo) och Engelsk SpringerSpaniel.Nu bär det iväg till Ullared och hoppas på mycket shopping.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå enormt duktig du är!!!!!! De såg ju ut som riktiga hundar!!

Carina sa...

Här är visst en tjej med många strängar på sin lyra. så söta!

Petraso sa...

shoppa loss bruden!! och vilka underbara hundar!!!! Helt otroliga......

Lena B E sa...

Hej vännen!
Jag har något litet till dig i min blogg. ;) Nu skulle jag behöva din adress också. :)
Meeen vilka sötnosar!! :) I lera?!! :O Vid min första blick på bilden så trodde jag dom var riktiga hi hi... och att du skaffat flera vovvar. ;)
Kramar från Lena

Vibbe sa...

Jag tror jag får spel.
Har du gjort hundarna själv.
Du är inte bara duktig du är SUPERDUKTIG.
Finns inga ord för min beundran.
Kram Vibbe

Frideborg sa...

Jisses vad duktig du är, jag har hållt med keramik mycket, men inte så mycket skulptera.
Jättefint!

Jessica sa...

Carina!

Du är en sådan otrolig naturbegåvning! Jag är stum av beundran. Jag visade mannen dina söta hundar och han skakade på huvudet och utbrast "Vilken kvinna!" *ler*

Ja, du är verkligen fantastisk!

Superstolt att ha med dig i teamet.

KRAM Jessica

Gurkiss sa...

Nämen guu så söta, så himla duktig du är *nickar*

Ha de gott och hoppas det blev mycket skoj shopping i Ullared :)

Kram Gurkiss

Lena B E sa...

Tack för dina snälla ord om min kaos. :)
Blir så glad att du tyckte om den! :D
Tack så mycket för tipset om vad jag ska ta betalt!! :)
Kramar från Lena

Pernol sa...

ÅÅåå vilka söta hundar!!! Jag håller med de andra. De ser ju riktiga ut!!! Så superduktig du är!!!!

kjaaaaam Pernilla

Pyssel & Pynt sa...

Helt underbara hundar! Vilken ådra du har!

jenny/e.j.m sa...

Men oj oj så duktig du är. Så himlans fina och detaljerade.
Helt mållös..

//Jenny/e.j.m

Sofie sa...

Skit snyggt! :)
Du är verkligen jätte duktig :D

FEEDJIT Live Traffic Feed