Bloggintresserade

torsdag 29 januari 2009

In Memories.

Så var vardagen ikapp och många är de minnen och stunder jag ägnat åt min nyligen avlidne bror.
Har därför gjort en digiscrapp av ett foto på honom.Vi förlorade vår mor i tidig barndom och en längtan och saknad efter henne har alltid funnits i hans hjärta.Så det känns nu extra gott att han får vila i lugn och stillhet tillsammans med henne.Är inte speciellt religös men visst känns det ändå bra att kunna tro på något gott och kanske ett liv efter detta?
Saknaden är stor och tomheten total.
______________________
Mödrar håller sina barns händer för en kort tid,
men deras hjärtan för alltid.

7 kommentarer:

Lene sa...

Det är så sant Carina! visst vill vi tro att vi en dag ska möta alla våra kära i en himmel som är utan sorg och lidande!
Får jag använda texten du har skrivit med rött?
Ha det gott min vän och var rädd om dig!
kramizar från Lene

Vibbe sa...

Så fint du gjort kortet.
Tack för din tanke, men som jag skrev det kunde varit värre. Detta går ju att ersätta.
Jag tänker på dig i din svåra stund.
Kram Vibbe

Pernol sa...

Sååå vacker LO!!! Vilket fint minne av din bror. Jag beklagar sorgen och jag tänker på dig.

Du har en award att hämta i min blogg!

En STOR kram från mig.

Anonym sa...

Sååå otroligt vacker Lo. Så fint minne. Sköt om dig. KRAMIZAR Lena

Anki sa...

Åh så vacker och stämningsfull!!!

Kul med DT paketet vi fick idag ska bli kul att sätta fingrarna i det och att få se vad ni fått och gör med era saker! Bild på mitt paket finns i min blogg :)

Trevlig helg kära Dt kollega!

Kram Anki

Anonym sa...

En alldeles ljuvlig LO och den kommer bli ett fint minne.

Kram kram

Unknown sa...

Hej Carina och Grattis på din födelsedag!
Kikade in på din "sida" och såg det fantastiska kortet (jag vet att du inte kallar det kort utan något annat), på vår bror som nyss avlidit. Du har bland annat fått med känslan av att förlora men samtidigt något trösterikt.
Ha en god forsättning.
Kramar din syster Sonja

FEEDJIT Live Traffic Feed