Bloggintresserade

torsdag 15 januari 2009

Hugo min prins.


Har några dagar varit lite ledsen och nedstämd,då min bror Roger hastigt avled.
Men vad finns då bättre till tröst, än en mjuk,ullig och varm kropp och en blöt och kall nos.Ögon som förstår att man är deppig och ett huvud på sne med en "lite" viftande svans.Med Hugo som tröst går allt så mycket lättare.Det är något underligt med djur de har alltid en kollosal bra kännedom om vi människors hälsotillstånd och agerar därefter.
Här har jag gjort en LO efter en skiss jag fick låna av

11 kommentarer:

Petra sa...

Men så tråkigt att höra Carina. Vilken tur att du har Hugo. Man säger ju alltid att hunden är människans bästa vän.
Tänker på dej.
Kramar
Petra

♥pysselstina♥ sa...

Hej vännen!
*Tänker på dig*
Kram Stina

Anonym sa...

Usch vad tråkigt med din bror. Skönt att få värme och tröst av en lurvig vän. STOR kram!

Vibbe sa...

Tråkigt att höra om din bror. Jag tänker på dig. Jag önskar bara att det kunde hjälpa dig lite i din svåra stund.
LO med din hund är helt underbar.
Många kramar Vibbe

Anonym sa...

Skönt att du har en fyrbent vän att klappa på och ta promenad med. En promenad där ni kan gå och "prata" med varandra för att sortera lite och få ordning på minnen och tankar.
Sköt om dig
Kram Christina

Anonym sa...

Sorgen blir stor när man mister någon som står en nära.
Skönt att ha såväl hobby som husdjur i dessa lägen.
Kram från mig i Bollebygd

Anonym sa...

Hej Karina!

Tack för att du ägnar mig en tanke & en kram, det kan behövas just nu! =)Tråkigt med din bror oxå!

Ha det gott, styrkekram från mig!

Anonym sa...

Vad tråligt med din bror. Men vad härligt att få tröst av en fyrbent vän som inte kräver något utan bara ger tröst.
Jättefin LO du gjort på Hugo också.

Kramar

Ansol

Anonym sa...

Usch vad tråkigt att höra. Jag tänker på dig.

Kul att du använde skissen. Den blev jättefin.

Kram
Malin

Lena B E sa...

Hej igen! Tack för påhälningen!!Tråkigt att höra om din bror.
Jaa, djur är underbara!! Särkilt såna här gånger, dom tröstar utan att kräva något tillbaka. Precis som om dom skulle veta vad som hänt, det är underligt! Jättefin Lo på din Hugo, ooo vad han är gullig!! Kramar från Lena

Veronica sa...

Här är en hälsning även från mig som skickar dig en hälsning i din tunga stund!

kram på dig och skönt att du har just en gosig vän hos dig!

FEEDJIT Live Traffic Feed