Bloggintresserade

onsdag 21 januari 2009

För längesedan


Ett litet kort på mig blott 11mån gammal hittade jag bland diverse gamla fotografier.
Av det hela blev det en LO,vilket jag mer och mer tycker om att göra.
Är fullständigt betagen i den gamla vintage-stilen och lite gammaldags färgblandning.
Nu är det bara "skräppapper"kvar i mina ägor och allt börjar sina.Men idag skall jag på Mingelafton hos PysselStina.Där skall jag få ett eget bord och visa lite stämpel/målarteknik,jag som aldrig stämplar......undrar hur det skall gå????Lite askar, lådor,nallar mm skall jag också visa upp.Sedan blir det att handla lite pyssel,tänk en hel liten mysig affär som bara lockar och inspirerar.Plånboken får inte vara tunn.

10 kommentarer:

Lena B E sa...

Ooooo så fint!! Kramar

Carina sa...

Önskar att jag hade kunnat göra såna fina LO´s
Det låter som en trevlig kväll. Lycka till!

Tror det kommer att gå bra för dig.

Gertrud sa...

Vilken fin Lo. Jag har aldrig gjort någon men detta lockar att plocka fram något kort. Kram Gertrud

Anonym sa...

Hej Carina!
Vilken söt liten tösabit på ditt LO
Kram
Anna

Anonym sa...

Jag såg detta fina på riktigt ikväll!
Och annat jättefint också.
Du är duktig på allt detta.
Dina stämplar gillar jag också, vissa så där riktigt mycket.

tack för denna kvällen.
Hälsar Ingela i Bollebygd

Pernol sa...

Sååå fin LO! :D Jag tror jag måste leta fram några gamla kort. Synd bara att alla är i färg.

kramizar
Pernilla

Petra sa...

Jättefin LO Carina. Tycker det är så fint med vintagestilen, men tror inte jag kan. Vet inte riktigt hur jag ska börja:).
När det är ute igen kanske jag kommer igång, haha.
Kramar
Petra

Anonym sa...

Håller med dig Carina att göra LO av gamla foto är kul och givande. Många minnen dyker upp. Det passar också fint att gräva efter material i sina gömmor hemmavid.
Fint resultat fick du som vanligt till.
Kram Christina

Lene sa...

Åh Carina så vacker den är. Va kul att ha kvar såna kort att kunde scrappa!
Jag har ju tyvärr inget sånt då alla mina foton försvan vid branden.
Ha en underbar helg min vän!
Kram Lene

www.mariante.se sa...

Det där lät som en spännande tillställning!
Undras hur det gick för dig....säkert jättebra!
Detär en sån kick att få sitta å visa andra vad man kan å vekligen känna hur deras inspiration tänds upp.
Önskar dej en trevlig helg å tar mig en titt på allt fint du skapat innan jag surfar vidare!

FEEDJIT Live Traffic Feed