Bloggintresserade

fredag 9 januari 2009

Hästkort

Har man som jag ett "litet" barnbarn som snart fyller 10 år
och dessutom är galen i hästar.Vad passar då bättre än ett hästkort.
Kortet är vikt så det går att öppna och inuti ligger en liten slant från oss (mormor och morfar).
Skönt att det nalkas helg och man är LEDIG.Imorgon Lördag skall vi tillsammans med döttrar och svärsöner gå på en komisk teater,undrar då varför ingen vill sitta bredvid mig?Har nämligen svårt att sluta skratta då jag fått något roligt på hjärnan.Det sitter liksom kvar så lääänge och bara gror.Och det allra värsta jag skrattar så högt!!!
Efteråt skall vi gå ut och äta en god middag.Allt detta är en julklapp från vederbörande.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vilket läckert kort! Nåt liknande har jag aldrig sett, det var verkligen en rolig idé. Det måste ju bara gå hem hos en 10-årig hästtjej.

Hoppas att du får en trevlig kväll, och jag tycker att du ska skratta precis så högt och länge du vill! :) (Jag kan sitta bredvid dig någon gång, för jag är precis likadan så då kan vi skämma ut oss tillsammans).

FEEDJIT Live Traffic Feed