Bloggintresserade

söndag 18 juli 2010

Till en konstnär!

Fått tid idag att sitta vid mitt pysselbord och det är ju alltid kul.Ett kladdigt kort av en kladdig scrappare blev det.Skulle bara lägga på lite vit spartelmassa, då jag inte hade något annat passanda "klet"att uppbringa.Nu är jag vit och klabbig på båda händerna.Kan inte fatta hur jag bär mig åt.Texten lyder GILLAR DIG och kommer från Vilda Stamps.Den är så bra och  passar till de mesta kort tycker jag.

Du glömmer väl inte bort att vara delaktig i Månadens Utmaning.Där är det en kul utmaning på gång!

5 kommentarer:

Frideborg sa...

Åh vilken underbar bild. Denna föll mig verkligen i smaken....någon av dina nya stämplar?


Kram Marina

Lene sa...

hej min vän!
Så häftigt kortet blev med "kladdet" det är ju precis som det ska vara!
Jag vann några av dina stämplar inne på vilda och det är jag super glad för!
Ha en härlig dag och var rädd om dig!
Kramizar från Lene

Willy's creations sa...

Looks lovely.

Hugs,Willy

Pernol sa...

Åh vilket fint kort! Kladdet hör ju liksom till en konstnär och en scrappare.

Ha en bra vecka!
kramis Pernilla

Jozebelle sa...

Jag gillade stämpeln, vart har du fått tag på den????

FEEDJIT Live Traffic Feed