Bloggintresserade

torsdag 1 juli 2010

Fotbolls VM

När man som jag sitter och skissar små filurer, som jag just nu gör.Så är det väldigt,om inte ibland omöjligt,att veta vad figurerna skall göra.Nu är det ju som sagt fotbolls VM så en fotbollsspelare kanske fungerar.Har också gjort honom lite mer mörkhyad,för det tycker jag passar perfekt.
Om du har något bra tips på vad man kan teckna så är jag alltid vaken på ideer.Kanske just ditt förslag blir aktuellt så småningom med lite nya stämpeltryck.
Nä,nu skiner solen och Hugo vill säkert gå ut en stund.Så jag lämnar mitt pysselrum för andra aktiviteter.

4 kommentarer:

Willy's creations sa...

Looks so cute.

Hugs,Willy

Päivi sa...

Verkligen passande motiv nu under Fotbolls VM och användbar när som helst :o) Kort till killar är alltid svårare att göra men med detta motiv så underlättar det om personen är fotbollstokig :o)

Skulle jag kunna teckna skulle jag nog försöka mig på lite möbler :o) Finns säkert någonstans... jag har inte sökt.

Är inne i någon typ av vintageperiod just nu och ser framför mig kort med "gamla herrgårdsmöbler" typ soffor, fåtölj, golvur och annat liknande :o) Men men det är bara vad jag skulle vara sugen på, kanske inte så "säljande" :o)

Kram!
Ps... detta blev så långt att du behöver inte publicera denna kommentar.

Elisabet sa...

Har du ritat killen själv??!! *lyftar upp hakan*
Helt makalöst snyggt. Och extra fint att han är mörkhyad, det är inte så vanligt att man ser det.

Blommor gillar ju jag, så det är ett förslag på vad du kan rita.

frubards pysselkök sa...

Du har verkligen gjort ett läckert kort med VM-motiv!!!

Stämplar som jag skulle köpa är tex. ett solur, en bagare med bagarmössa, en skoterförare på skoter, en kille/tjej som sitter framför datorn, personer som badar i en pool. Ja, det är några förslag. Men om de passar andra vet jag inte...

Ha det så gott i sommarvärmen.

Kikki

FEEDJIT Live Traffic Feed