Bloggintresserade

torsdag 8 juli 2010

En liten virkad mus!

Var för en tid sedan ute och bloggade runt på diverse bloggar och pyssel.Hittade då en sida med så fantastiskt fina små möss.Titta här!!!Men naturligtvis fanns där inget mönster.Så jag gjorde en egen ,dock inte lika söt men ganska charmig ändå.Tycker om att vid lite slö tittande på TV ha något lite annorlunda att sätta händerna i och nu blev det denna mus.Armar och ben är av piprensare som jag virkat runt omkring.Lite x-tra kul då man kan böja honom lite som man vill.Här är han som liten hjälpreda vid mitt pysselbord....herregud vad jag är barnslig men roligt är det iallafall.

8 kommentarer:

Lena B E sa...

Åååååh en sån söt liten mus! :)
Det är ju jättebra med en liten hjälpreda, eller hur? ;)
Kramar från Lena

Malin sa...

Jättesöt :)

Britt-Inger sa...

Så charmerande liten mus :):) Fick mej ett gott skratt när jag såg honom. Och vilket "piller" göra...Och det här med barnasinnet som man har, det bjuder vi på eller hur ;);) Fast mina barn kan tycka att man är pinsam..;)
Ha det gott i sommarvärmen.
Kram, Britt-Inger

Päivi sa...

Uuuuurgullig! Tänk att kunna göra utan mönster och få den så fin... Och vilka roliga bilder du tagit :o)

Ha det bäst! Kram!

frubards pysselkök sa...

Ha,ha,ha. Vilken gullig scrapmus!!!
Det är ju bra med en hjälpreda ibland...

Kram // Kikki

Elisabet sa...

Söt, söt, söt!!! jag skulle också vilja ha en liten mus på mitt pysselbord :) Han är ju bara för charmig.

Åsa/asamia sa...

Vad roligt att du hittade dit också, har själv suttit massor av timmar och beundrat hennes små fina möss. Kanonfin mus du gjorde, bra med hjälpreda i pysselrummet.
Jag skapade också några egna, med egen design. Kika in till mig om du är nyfiken.
Köpte en av dina fina stämplar på mässan i leksand, ska snart ladda upp ett kort med den ;0)
Ha det bra i sommarvärmen.

Ciza Patricia sa...

Wow så söt mus!
Och vilka härliga foton du tagit där den poserar. Inspirerande. :)
Hit kommer jag att komma fler gånger.

Ha en jättehärlig sommar. :)

FEEDJIT Live Traffic Feed