Bloggintresserade

måndag 19 juli 2010

Manlig Utmaning!

Scraplagret har just nu en utmaning i att skapa något som är lite manligt.Själv tycker jag att Män i Snickarbrallor och med mycket verktyg är typiskt manligt.Här fick man också använda sig av färgerna Grönt-Blått-Brunt samt Vitt.Inga blommor men lite metalldecos fick man ha.Bilderna har jag hittat i en katalog och skrivit ut på akvarellpapper.Färgat med  chalk och promaker.På midjeväskan har jag lagt på lite crakle paint allt för att få lite moccakänsla.

4 kommentarer:

Willy's creations sa...

Great men card!

Hugs,Willy

Linapyssel sa...

Fräckt kort Carina!!! Gillar stajlen och det ruffa i detta kort...typiskt manligt skulle jag säga! Super fint!

Hoppas att allt är bra med dig min vän!
Många kramar Lina

Riet sa...

This is so beautiful Carina.

Hugs Riet.xx

Cornelia sa...

Så snyggt, så snyggt!!!!

FEEDJIT Live Traffic Feed