Bloggintresserade

måndag 26 juli 2010

Små Spiraltavlor

Nu är semestern tillända och jobbet startar igen.Eftersom vi i vår arbetsgrupp delvis kan bestämma hur och när vi vill arbeta.Så har jag lagt in ledigt idag och imorgon.....skönt ,har faktiskt sovit lite middag idag.Ganska härligt när man kan göra lite som man vill igen.
Igår var det en kul avslutning på semestern hade en heldagspyssel med kollegor från Vilda Stamps mycket pyssel och jättegod mat och tilltugg under hela dagen.Ett stort tack till Puck som alltid månar och ställer upp för oss pysselgalna fruntimmer.
Hoppas på ett återseende.
Idag har jag pysslat lite själv och försökt göra något i den här stilen.Vet inte om det heter något speciellt men har alltid varit intresserat av just denna teknik.Det är svårt tycker jag, men någon gång är ju alltid den första och jag kommer att försöka mig på lite fler och förhoppningsvis lite bättre.

7 kommentarer:

Frideborg sa...

Jätterara tavlor !
Skulle jag kunna tänka mig att göra nåt i den stilen till stugan vi hyr där man får piffa till det lite själv så det blir beboligt.
Jag har börjat ny semester, var inne och gästspelade på jobbet en vecka förra veckan. Så det är så himla skönt att veta att jag kan va hemma 3 veckor o loppa mig nu.

Kram Marina

Ps. Om jag inte sagt det så : va fina dina stämplar är.Ds.

Willy's creations sa...

Looks lovely!

Hugs,Willy

LisaVeronica sa...

söta grejor du gör! ♥ du är så duktig!

Riet sa...

Ohhh wowww Carina,This is so wonderful

Hugs Riet.xx

Linapyssel sa...

Låter skönt med några dagars ledigt!!
Jisses vilka gulliga tavlor...kan inte bli finare.
Saknar dig mycket och hoppas allt är bra1
kramar Lina

johanna sa...

oj vad snyggt... väldigt inspirerande. men det är det alltid att komma in på din sida :D
Toppen snygga stämplar du gör oxå...
Kram Johanna

Susanne Lindén sa...

Tack för hälsningen hos mig!

Jättefina tavlor och alla dina stämplar du gör är helt underbara.

Ha det gott! Vi syns!

FEEDJIT Live Traffic Feed