Bloggintresserade

söndag 19 april 2009

Morsdag!

Vilken kall och blåsig dag det varit idag,men har varit tvungen att ta lite promenader med Hugo iallafall.Fick på mig handskarna och lite grövre skor men frös lite om fötterna ändå.
Efter att varit ledig i tre dagar börjar allvaret i morgon igen.Man blir liksom lite lat när man är ledig några dagar i sträck.
Ett kort på en liten hängel har jag gjort,försökte måla i lite grå toner men tyckte att allt gick mer i beiget, ända tills det blev klart och fotat så ser jag att visst är hon GRÅ!!!.
Då skulle jag haft mina grå papper som legat till ingen nytta såå länge.Men så är det i denna scrappvärld ibland blir det bättre än man räknat med och ibland som i detta fallet precis tvärtom.Men kortet duger, blev inte helt missnöjd.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Jag gillade färg kombon även om det inte var din mening. De grå tonerna blir lite mjukare men håller fortfarande en "gamal" stil med pappersfärgen. Jätte fint :)

Carina sa...

Vad snyggt med bara grå färger på stämpeln.

Marja sa...

Jätte läckert!! Jag har inte vågat mig på att måla grått ännu....

Kram vännen

FEEDJIT Live Traffic Feed