Bloggintresserade

söndag 19 april 2009

Grattis Tags





Tycker att blomman var lite originell,lätt och rolig att göra.
En liten beskrivning har jag lämnat efter mig.

Rita 3st runda cirklar.Klippt ut dessa med med dekorsax



Vik dubbel mot den stanssade kanten. Chalka gärna.




Vik in 2st vingar OBS!mot den stansade kanten,försök att få till en spets.






Vik ut blombladen och justera lite.





Gör nu 3st likadana och fäst ihop med spetsarna mot varandra.
Man bör ha ett dubbelsidigt mönstrat papper samt att sätta bakgrundspapperet med samma mönster som finns på blommans botten.Då syns det vikta lite mindre.







4 kommentarer:

Orli sa...

Gorgeouse tags and great idea for flowers.
I love the way you roll the pages
orli

Bollebygdsbo sa...

Superfint!
Tack för att du lämnade beskrivningen.
Detta ska testas under veckan.
Jag har nämligen fått "order" om att jobba färre timmar denna vecka. Ligger på 18+ - ska jobba
20/vecka.
Tid för scrapping alltså. :)

Carina sa...

Underbara tags. Och vilket bra tips med blomman.

Anonym sa...

Detta lånade jag med mig, för att göra vid något senare tillfälle... men jag glömde ju att kommentera om det! Jag tycker idéen är jättekul, så spännande. Längtar tills jag känner att jag vill/kan/orkar/har lust att ta tag i detta.

Kram

FEEDJIT Live Traffic Feed