Bloggintresserade

söndag 30 januari 2011

Vinnare i mitt lotteri utsedd!

Nu så är det klart med dragningen i mitt stämpel lotteri.Men innan ni läser vem vinnaren blev.
Vill jag TACKA så hemskt mycket för ert intresse för mitt lotteri.Hela 99 st lotter blev tagna..Inte illa!

Och VINNAREN är:

*









*
Längre ner....










*
Lite till!








*
Snart framme.....











*
Nära nu











*
alldeles strax












*
NINA Mandelhjärta
Grattis till dig från mig.
Vänligen maila in din adress till mig så kommer din vinst på posten.

Vill återigen Tacka er allihop.Är sååå glad att ni finns!

8 kommentarer:

Pillan sa...

Grattis till vinnaren!!

Eva sa...

Grattis Nina

Elfepigen sa...

Hjertelig tillykke til vinderen :)

Knus og kram herfra

Frideborg sa...

Grattis Till vinnaren :)

Mandelhjärta sa...

Men oj, vad roligt! :)
Tackar så mycket!
Ser fram emot att prova stämplarna! ;)

snojbi sa...

GRATTIS

Carina sa...

Grattis Nina!!!!

Lena B E sa...

Stort Grattis till Nina!! :)
Kramar från Lena

FEEDJIT Live Traffic Feed