Bloggintresserade

tisdag 4 januari 2011

Kort med tyg



Det var ett litet tag sedan som jag gjorde något nytt i min blogg,men som så många med mig,så räcker tiden inte riktigt till ibland.Ett kort blev klart idag(äntligen)detta har legat ett bra tag i mina gömmor,men nu så är det äntligen färdigt.
Hoppas att det gamla året slutade bra och att det nya startar men glädje och med massor av inspiration.Det har det gjort hos mig.Vill göra sååå mycket,suger in det mesta av all inspiration ni ger mig.
Vill därmed tacka er alla för ett händelserikt år och alla tittar och hälsningar till mig.
Ha,det gott allesammans och sköt om er!!Vi hörs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fint kort...likte godt tøyet,fargene.ble veldig inspirert:)

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbart sött kort, fint med det blommiga tyget!
Vill passa på att önska dig en riktig god fortsättning på det nya
året!
Kramar

Riet sa...

What a beautiful card Carina.

Hugs Riet.x

Sugar Lump Studios sa...

Carina
what a gorgeous piece this is! The fabric colors with the image worked beautifully! I also love your dog "Hugo"...I think he would have fun playing with my Boxer (a girl) named Hailey! :)

FEEDJIT Live Traffic Feed