Bloggintresserade

tisdag 25 januari 2011

Grönt och Lila.

Lite nya motiv och färgglada kort,blev det idag.
Höll på och målade den Coola killen och fick samtidigt en härlig vinst från Miansscrappdesign.Här fanns det papper i just grönt och som passade som handen i handsken till min redan färdigmålade bild.En hel del övrigt scrappgodis fanns det också att tillgå Tack för den fantastiska vinsten!!
Den Purplefärgade Tjejen har fått Maja Designs härliga Fikapapper som underlag.
Med det kortet skall jag vara delaktig i Pysselmyrans veckotävling där just lila skall vara basen till kortet.

6 kommentarer:

Päivi sa...

Vilka läckra kort! Gillar det att du ofta "går utanför kortet" :o)

Ha det bäst!

snojbi sa...

Vad fina de är.
Coola stämplar

Anita/AniLi sa...

Wow, superläckra kort du gjort!
Kraaam

Carina sa...

Hur läckra kort som helst.

Pernol sa...

Jättesnygga kort och i mina favorit färger! Coola motiv!

Ha en bra dag!
kramis Pernilla

L8 sa...

Jätteläckra och tuffa kort!! Tack för ditt grattismeddelande :) Jag blev superglad!!! Har varit iväg i helgen så jag såg det först nu. Vilken härlig avslutning på helgen.
Ha en fortsatt pysslig helg!
Kramis

FEEDJIT Live Traffic Feed