Bloggintresserade

onsdag 19 januari 2011

Blomsterkvist

Testat att göra en blomsterkvist.Blommorna är utstansade ur min stora blomsterpunch och stjälkarna av tunn ståltråd.Döljd alla skavanker med grön blomstertejp.En härlig textstämpel
A kind word is like a Spring day från vilda stamps senaste hemliga kit,tycker jag är passande.
Sketchycolors har denna veckan som vanligt en ny utmaning#54 och den skall bestå av vitt.Vet inte om min bukett med ask blir godkänd (kanske för mycket Rosa)men jag försöker ändå.

5 kommentarer:

bili sa...

Vackert, riktigt somrigt :)

Elisabet sa...

Så vackert och stämningsfullt!!

Snabbscrapparen sa...

Det gick alldeles utmärk tycker jag! Ovanligt att se en så yvigt dekorerad ask. Jätte fint!

Grethebella sa...

Så vakker!
Fikk sommerfølelse jeg :)

Marianne sa...

Noe så fantastisk vakkert!!!
WOOOOW!!!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

FEEDJIT Live Traffic Feed