Bloggintresserade

onsdag 23 september 2009

Stort KAOS!

Nu är min blogg ett enda STORT KAOS.Har försökt att justera och ta bort och bytt mall,men det funkar inte riktigt iallafall.Tror att snart kraschar alltihop.Alla ni som låg som Bloggintresserade har försvunnit och går inte att få in i igen?????Layouten finns kvar men namnen och foton är borta??!!Det hände så för en tid sedan också men plötsligt dök de upp igen?Hoppas innerligt att så sker även denna gång.
Här nere i Boråstrakten har det blåst nästan storm i natt och det lätt som hela skorstenen skulle flyga iväg.Och bor man vid en sjö som jag gör, så kan ni förstå hur det skvalpar och brusar.Men samtidigt är det gott att krypa ner i en mjuk och go säng och dra täcket över huvudet.Idag är det en ledig dag från jobbet och jag behöver nog "röja" runt lite bland dammråttorna.
Städade lite i mitt pysselrum igår och sorterade mina blommor i färgskala,det blev snyggt och prydligt och jag hade faktiskt en hel del röda blommor,(trodde inte det fanns någon).Men så är det i ett kreativt kaosartat pysselrum.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trist när det stökar med bloggen, det är ju så mycket att tänka på med html-koderna, att man lätt blir knäpp i huvudet. Hoppas att det löser sig som du vill ha det sen. Ibland när ajg kommer in i min kontrollpanel, står det att jag inte följer några bloggar än..... första gången blev jag så rädd att jag fick hicka! Tanken på jobbet att leta reda på alla igen!!! Men jag laddade bara om sidan, så fanns de där. Puh!! Hoppas det snabbt löser sig för dig med.

Tack för din grattishälsning inne hos mig!! Jag blev så glad för den. Kommenterade din vackra ask i inlägget nedanför i Pysseltagens blogg, meningen var att jag skulle kila över till då med det samma för att tacka för hälsningen, men det glömdes bort.

Ha det så gott, och lycka till med problemet!
Kram

Carina sa...

finns det inte så att man kan göra en backup på sin blogg?

Sofie sa...

Usch det är inte roligt när det strular med bloggen. Hoppas du får det att fungera igen. Tycker det var en härlig bakgrund du har hittat iaf.
Hoppas allt är bra annars!
Kram Sofie

Anita/AniLi sa...

Oj,oj så mycket fint du gjort sedan vi sist sågs. Hoppas att allt är bra med dig.
Kram

Pernol sa...

Hej Carina!

Tråkigt att det spökar i bloggen. Jag brukar spara min bloggmall i min dator. I fall att något går på tok så kan man hitta åt den igen. Den där rutan med bloggintresserade dyker nog upp igen. Den försvinner stundtals för mig med men dyker upp en annan gång. Det kanske beror på hur uppkopplingen är eller nåt sånt.

Hoppas att det ordnar sig för dig till slut.

Trevlig helg!
Ha det gott!
kjaaaaam Pernilla

FEEDJIT Live Traffic Feed