Bloggintresserade

fredag 25 september 2009

Julkort


Två julkort blev klart idag.Har som allra bäst inspiration och kreativitet tidigt på morgonen.Att skicka lite julkort har jag alltid gjort.Mina nära och kära bort en bit bort och ett litet kort sitter bra till då och blir alltid uppskattat.Papper kommer från BO BUNNY och jag tycker de är supersnygga.

Det ärHobby och Hantverk som skänk mig dem att jobba med.Pearlmaker är något man kan göra mer än pärlor med.På ett av korten blev det en fin dekoration som snö.Bladen har jag klippt ut från ett ark av Bo Bunnys a gift of love och dekorerat detta med lite röda Rhinestones.Metallsmyckningen är ett örhänge som jag köpte billigt.

16 kommentarer:

Frideborg sa...

Mycket vackert Carina , det gav mig lite tips inför julkorten.

Kram Marina

Dora sa...

I wish I was on your mailing list for Christmas, these are stunningly beautiful!

Lena B E sa...

Wow vilka underbara julkort!!
Tack för inspirationen och
tipset med pearl makers!
Ha en underbar helg & hoppas verkligen det löser sig med din blogg.
Kramar från Lena

Willy's creations sa...

Wow beautiful xmas cards are they!

Hugs,Willy

Vibbe sa...

Vilka vackra julkort.
Helt underbara.
Kram Vibbe

Anita/AniLi sa...

Underbara julkort Carina!
Njuter av alla alster du visar.
Kram

Lene sa...

Så ljuvliga julkort!
Ha en trevlig helg min vän!
kram lene

Pernol sa...

Mycket vackra julkort, Carina! TAck för tipset om pearlmakern. Det ser jätteläckert ut med snö!

Ha det gott!
kram Pernilla

Cornelia sa...

Superfina julkort! Jag känner att jag också borde... men inspirationen har inte riktigt infunnit sej... har några andra projekt att göra först! Pappsen fyller 70, till exempel... *ler*

Gerdie sa...

Carina, what a gordeous cards!

Greetings from your Dutch friend Gerdie ;-)

Carina sa...

Glädjer mig oerhört mycket åt ALLA era trevliga och fantatstiska kommentarer och att det även kan ge er inspiration och kreavtivtet detta ger mig oerhörd glädje och mycket inspiration

Kram till er alla!

Tiina sa...

Hej!

Underbara nostalgiska julkort. Iden med snön var toppen- måste prova.
Kramar Tiina

Maria sa...

Hej Carina
Tack för dina kommentarer de gjorde mig jätteglad, har inte gjort så många kort än så jag hoppas förbättra mig med tiden.
Har tittat på dina kort och de är fantastiskt vackra, tipet om PearlMakers var bra, det har jag inte haft en tanke på att man kan göra så.

Ha det så gott, kram Maria

Camillha sa...

Så fina kort du gör! Du ger mej inspiration!
Ha det gott och pyssla på!

Carina sa...

Wow så läckera kort. Nu ska nog även jag göra lite julkort.

Anonym sa...

Hej Carina,
Nu har jag varit här och lånat med mig dina julkort som är sååå Vackra! Många Tack till dig!
Eva
http://hobbyochhantverk.blogspot.com/2009/10/julkort.html

FEEDJIT Live Traffic Feed