Bloggintresserade

torsdag 10 september 2009

GOD JUL?





Provat på att göra STORA 3D bokstäver i papper.Måttet är ca 10x14cm.




Lite tidigt att göra juldekorationer och kort, men ville så gärna testa detta.Ordet Välkommen låg mig varmast om hjärtat men då hade jag fått göra ytterliggare 2st bokstäver och detta skulle ju bara bli ett litet test. Som grundstomme har jag använt akvarellpapper och sedan kladdat på lite scrapbook colors i guldfärg.Lite knöligt här och där men blev ganska nöjd med resultatet iallafall.Jag har på mitt arbete ett litet och gammalt medicinskåp som jag brukar visa upp gamla eller aktuella prylar i.Dessa bokstäver kommer väl till pass då det blir gads för julskyltning.Stora och bra så alla gamlingar kan se.

7 kommentarer:

Willy's creations sa...

Beautiful card you made.

Hugs,Willy

Dora sa...

Wonderful Carina!

Anonym sa...

Hej vännen!

Vilka fina bokstäver! =) Gissa om jag blev sugen att julpyssla nu? Massor! =)

Hoppas du får en trevlig helg, kramar Ulrica

Lise-Lott G sa...

Wow, vad fina bokstäver. vill oxå ha, var dom svåra att göra?

ha det gott!

kram Lise-Lott

Ulrika sa...

Alltså, de här bokstäverna är helt otroliga! Jag fattar bara inte hur du har burit dig åt! Ljuvligt fina, skulle gärna vilja ha liknande sådana hemma hos mig ...

Pernol sa...

Jättesnygga bokstäver!!!! Nu blir det snyggt i din skyltning!

Hoppas att allt är bra med dig!
Ha det bäst!
kjaaaaam Pernilla

Hanna sa...

Hej!

Vad läckra bokstäver du gjort!
Jättefint.
Vad man längtar till julpysslet nu...! ;o) Får se om jg kan rota fram mina julstämplar ikväll. :o)
Ha det bra,
kramar från Hanna

FEEDJIT Live Traffic Feed