Bloggintresserade

måndag 21 september 2009

September utmaning

Pysseltagen har nu i September en utmaning i Tim Holtz stil.Jag tycker om det han gör och alla finesser som är läckra att använda vid kortskapande.Svårare är ju naturligtvis att lyckas!
Jag bidrar med en liten ask med stämpel,kedja och hjärta i TH anda.Fickuret har jag skrivit ut och behandlat med kopparfärg och brun Tombopenna.Gjort den lite tjockare med wellpapp som bakstycke och en bit hårdplast till glas.Allt är som vanligt chalkat i kanterna.

12 kommentarer:

Willy's creations sa...

Wow what a beautiful box is that!

Hugs,Willy

Dora sa...

Wonderful, love it!

Lena sa...

Vilken läcker ask du har gjort. Uret är ju bara för fint. Blommorna, ja allt är vackert. Kram från Lena

Carina sa...

Glurp... så läckert! Men vadå skrivit ut klockan.... var hittar man en sån??

rebecka sa...

guuud vilken snygg ask! hur snygg som helst! :D jag bara äälskar den!!

Elwa sa...

Å så jättesnyggt!

Pernol sa...

Supersnygg ask!!! Fickuret blev ju så läckert och blommorna är vackra!

Ha det gott min vän!
kjaaaam Pernilla

Lisa sa...

Jätte fin ask! Älskar bara den lite slitna stilen :)

Karin sa...

Jättefin ask! Klockan ser ju riktig ut...Kul att hitta en ny blogg, hit kommer jag mer och tittar på allt fint du gör!

Lene sa...

Underbart Carina, jag älskar den!
Du är bara så duktig!!!!
Hoppas allt är bra med dig!
kramizar från Lene

L8 sa...

Klockan är helt underbar!!! Vilken fräck idé :) Jag gillar hela asken men älskar de där detaljerna som är det lilla extra och som bara tar asken till en annan nivå.
Såg att du lagt upp massor sen jag var inne sist så nu ska det kollas in och insupas inspiration.
Kram

Lena B E sa...

Wow så fantastiskt snygg ask, du är ju hur duktig som helt på att få till den "rätta" Tim Holtz stilen!! Så vackert stämpelmotiv & klockan är ju bara hur läcker som helst!! Supersnyggt!! :) Hoppas allt är bra?! Vill inte vara tjatig, men adressen?! Så jag får skicka den till dig någongång. Du vet vad jag menar. Ha det så bra! Kramar från Lena

FEEDJIT Live Traffic Feed