Bloggintresserade

lördag 1 augusti 2009

Ett kulkort

Tänk att solen skiner och jag går barfota i gräset.....skönt.
Väntar på mina barn med respektive och barnbarnen,ikväll skall vi fiska kräftor.Agn till att lägga i burarna är inget problem Göran fick en gädda på 4 1/2 kilo så den räcker länge.Sedan väntar grillen och vi skall äta lite gott.Och det bästa av allt vi kan vara UTE!!!
Ett litet kul-kort har jag gjort färdigt idag,jag blir faktiskt lite glad då jag ser det.Skall bli passande till en humoristisk liten ung dam!

5 kommentarer:

Bollebygdsbo sa...

Härligt!
Både kort och med kvällen ni ska ha. :))

Petraso sa...

Haaaa Älska humor kort.... hiiii insjö kräftor usch och blääääääääääää Ska vara havskräftor ;)*blink*

Willy's creations sa...

So lovely!

Hugs,Willy

Lene sa...

Vilka härliga stämplar Carina och så kul ett kort!
Mums med kräftor och en härlig grej att samlas hela familjen och ta upp dem!
Hoppas på stor fångest!
Kram lene

Anonym sa...

Vilket fint kort och roliga stämplar! Gillar oxå cirklarna under och färgerna!
Hoppas kräftorna smakade utmärkt, mums!!!
Kram Susanne

FEEDJIT Live Traffic Feed