Bloggintresserade

torsdag 6 augusti 2009

Altrad Ljusstake

Snart är det dags att åter tända lite ljus inomhus.Kvällarna börjar mörkna på lite.
Det är en hög mysfaktor tycker jag.
En ljusstake av en träbit som jag en gång målade vit .Den har nu fått lite nya "kläder".....Klätt den med gammalt bokpapper som jag tycker går att använda till mycket och som fyller en bra funktion.Ett bokmärke som jag satt fast med decoupage lack och rosett av en avlagd gammal tvättpåse av nät.Chalk är ett måste för mig och här är det lite på kanterna. En ljushållare i metall som är fastskruvat och som pricken över i-et ,lite deko och ett härligt doftande ljus!


5 kommentarer:

Frideborg sa...

Underbart vackert! Det är en njutning att se allt vackert du gör.
När jag ändå skriver så tyckte jag att bakelserna och pajerna var jättecoola. Inget man går upp i vikt av.

Marina

Anonym sa...

Åååååh, vad fiffigt!!! Nu ska jag börja leta träbitar!!

Dora sa...

Wow this is an amazing project, love that!
hugs Dora

Annelie sa...

Vilken kul idé, det blev verkligen jättefint!
Tack för all inspiration, nu ska jag sätta mig vid pysselbordet =)

Andrea sa...

What a wonderful light holder! Great!
Many greetings
Andrea

FEEDJIT Live Traffic Feed