Bloggintresserade

onsdag 29 juli 2009

Mindre kort

Visst är den lilla älvan ljuvlig.
Mindre kort ca 10x15cm.
Tycker om att exprimentera och cowboyskortet är en del av det.Bakgrunden är utav cardstock med pålimmade vävbitar (som man spacklar väggar med.)På det har jag "kladdat" med akrylfärg i svart,blått och rött.Det blev faktiskt en riktig härlig känsla ,när man ser kortet live.Den lilla cirkeln är stämplad och embossad i vitt.På fotot har jag cracklat.Lite Tim Holtz alster fick bli som dekoration.


12 kommentarer:

Carina sa...

Så snyggt. Gillar det röda mest. Oj, nu blev jag inspirerad igen av dig. Detta måste testas.

Willy's creations sa...

Wow..they are great..nice colors!
Hugs,Willy

Dora sa...

Gorgeous, both of them, and I love the text..I'm in love with a fairy taly, I have lots of pictures likt that, thanks for the inspiration!
hugs Dora

Tiina sa...

Jättefina kort och fint dekorerade.

Kortet med älvan är helt fantastiskt.

Anonym sa...

Wow, vilka underbart söta kort, gillar dem massor, bägge två!
Gillar din kreativitet på cowboykortet, det måste jag också testa nån gång! Tack för inspirationen!
Kramisar Susanne

Pernol sa...

Oj så snygga kort!!!! Vilken superidé att använda sig av väv!!! Vilken inspirationsgruva du är!

kjaaaaam Pernilla

Chruss sa...

Gillade båda korten massor!

Tiina sa...

Hej! Tbz är ett "kortföretag", med bla bakgrunder och 3-d bilder. Du kan googla på Tbz, det finns mycket fint att se. Jag brukar köpa bakgrunder från Lottas hobbyhörna. Jag har en länk till hennes sida på min blogg. Ha en bra dag!Hälsn Tiina

Lene sa...

Åh Carina, dessa två kort är ju bara så underbara. Jag älskar fairy taly kort, så vackert!
Ha en skön dag imorgon min vän!
Kramizar från Lene

L8 sa...

Så häftiga kort! Det är så kul att se hur du förändrat och utvecklat din stil bara sedan jag köpte min första stämpel av dig!! Inspirerande att se - känner själv att det blir lätt att man hamnar i ett fack men det lär ju aldrig hända dig! :)
Ha en härlig helg - själv ska jag njuta av två intensiva sista semesterdagar.
Kram
L8

Susanne Lindén sa...

Hej Carina!
Jättefina kort som vanligt , gillar den med älvan bäst. Adressen (jag tror) du ville ha är WWW.scrapblog.com

Ha det gott!

Annelie sa...

Jättefina kort båda två! Kul med lite annorlunda motiv och tekniker =)

FEEDJIT Live Traffic Feed