Bloggintresserade

fredag 7 november 2008

Människans bästa vän



Hunden har alltid legat mig varmt om hjärtat.Idag finns hos mig min Golden Retriever Hugo en härlig herre på 2 1/2 år.När man ibland kan vara lite nedstämd och ledsen,får man ALLTID lite respons och tröst av honom.Han ger allt han har för att jag skall må gott och kommer alltid själv i andra hand.Det är så hundar är.Idag skulle det vara svårt att vara utan honom och tänk vad mycket utevistelse och motion jag får,varken jag vill eller inte.
Den där Hugo-blicken som ni ser på kortet har,landat på mig under en låååång stund nu.Dax för morgonpromenaden kan jag tro!
Teckningen är på en Harlekin en släkting till Grand Danois.

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Fint kort och vacker teckning!
Håller med dej i allt du skriver om våra fyrbenta vänner... jag är uppvuxen med golden... men håller mej ju nu med en raggigare variant, icke desto mindre kär! *ler*

Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Instämmer jag också, vår Theo har blivit en kär medlem i vår familj!
Ett eget album har han också fått och många är de foton vi tagit på honom!
Kram från en av DT kompisarna!

Anonym sa...

Jag håller också med, dessa underbara djur kan ge en såå mycket värme och kärlek.
och så skratt förstås;P
Ett väldigt fint foto.

Kramisar

Cath. sa...

Är så imponerad av dina teckningar. Kortet är så fint. Och fotot på din hund är också fint. HUndar är fina tycker jag fast jag inte är nån "hundmänniska". Har en son som tjatar men det får nog vänta...

FEEDJIT Live Traffic Feed