Bloggintresserade

onsdag 5 november 2008

Låt barnen göra kort.

Fick idag fram lite material,som passar bra till små hårdhänta barnhänder.
Kartong som underlag och därefter lite säckväv.Snören och bilder (bilden jag använde är en självhäftande julklappsadress som blivit över) allt går att dekorera med.Roligt är naturligtvis att själv få teckna eller måla något eller varför inte ett eget fotografi.
Allt blir hård och bra och inuti kan man gömma en liten överraskning.
Lovar att det blir den finaste julklappen av alla.

4 kommentarer:

Lene sa...

Underbart Carina!
Du visar precis det jag säger till mina kompisar... man tar det man har.... man behöver inte börja med att köpa dyra saker!
Kram Lene

Anonym sa...

Jag hade ofta barnen bredvid mig, pysslandes, när de var mindre - nu hägrar andra hobbies tyvärr.
Barn kan ofta hitta på sååå många nya fina saker på sina kort, man kan lätt inspireras av dem.
Ha en fin dag *Kram*

Eleonor sa...

Vilket läckert kort!

Susanne Lindén sa...

STORT GRATTIS! till DT-uppdraget...det passar dig perfekt!
Du har ju så mycket fantasi och kan få till jättefina saker av nästan vadsom helst. Tycker mig känna igen väven och bilden på detta kort;) Bra jobbat..vi syns.

FEEDJIT Live Traffic Feed