Bloggintresserade

lördag 1 november 2008

House of Inspiration

Nu blommar asfalten,trots frostgrader och i början på November.
Fick häromdagen ett mail från Jessica som har en Webbutik vid namn
House of Inspiration.
Denna butik är under ombyggnad och alldeles ny.
Hon undrade om jag ville vara med i ett Desingteam..........läste jag rätt??!!
Självklart tyckte jag det skulle vara jätteroligt, så nu blir det till att göra lite kort mm, med hela min själ och hjärta.
Tack Jessica,för att du tror på mig.
Här har jag skapat ett kort med just ett hus,tyckte det passade bra idag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!
Du är ju så duktig och det bör väl synas utåt ordentligt. *ler*

Anonym sa...

Härligt kort!! :-)

Välkommen i gänget!

Bästa hälsningar Jessica

Marja sa...

Hejhej Grattis!! Vi kommer höra till samma DT gäng!! Visst ska det bli spännande!!
Marja

Anonym sa...

Grattis! Oh såå spännande. Du gör ju så underbart fina saker så jag förstår att du blev "tagen"!

Lycka till!

Lene sa...

Grattis Carina. Va kul!!!

Vilket underbart kort du gjort!
Ha en härlig helg!
Kram Lene

Veronica sa...

GRATTIS! Är inte heller förvånad, jag är ju ett stort fan av dina alster!!
kram kram

Anki sa...

Grattis till Dt-uppdraget!

Även jag är med så vi lär höras :)

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!
Hoppas du fortsätter designa och göra dina egna stämplar också!
kram

Ulrika sa...

Grattis! Då blir vi DT-kollegor, hurra! Wow säger jag bara om allt du visar upp här på bloggen. Vilken källa till inspiration! Helt underbara alster. Kram!

FEEDJIT Live Traffic Feed