Bloggintresserade

måndag 10 november 2008

Gammaldags Julkort




Usch!Vilken dag,tror inte jag sett sånt oväder på länge.Det blåser otroligt,åskar och haglar.

Men det är då x-tra skönt att vara ledig och få vistas inomhus.

Ikväll blir det pysselkväll hos PysselStina i sitt mysiga pysselrike.

Då kommer alltid funderingar på vad jag behöver inhandla och det är som vanligt MASSOR!!!

Och vad skall jag pyssla med?Tror det blir en ny nalle,lätt att ta med lite nål och tråd.

Idag har jag gjort ett lite gammaldags julkort,har blivit mer och mer förälskad i det lite äldre motiven och färgerna brunt, beiget och murrigt grönt.
Glöm inte gå in på http://www.houseofinspiration.se/ och skriv en kommentar,då är du automatiskt med i utlottningen om veckans paket.

Och vi blir vi sååå glada!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Otroligt vackert!
Kan bara hålla med dej om färgerna... brunt + beige + murrigt grönt = URSNYGGT!

Anonym sa...

åh såå läckert! Jag håller med den här vintage stilen är bara så mysig:D

Ha det så bra!

FEEDJIT Live Traffic Feed