Bloggintresserade

söndag 12 oktober 2008

Syster & Bror

Igår var jag en stund hos min dotter Chatrine.Här byggs det om och golven behövde slipas.I sitt fönster i köket står en liten figur som bara är sååå söt.Fick inspiration direkt och tecknade till viss del av henne,det blev en killfigur också,så det blev som ett syskonpar.Men visst är dom charmiga?När du tittar in hos mig så vore det x-tra kul om du ville skriva någon liten rad.Lovar att kika in till dig också och skriva en hälsning.Alltid kul att se vad andra hittar på.

10 kommentarer:

Susanne Lindén sa...

Hej Carina!
Fina små figurer du fått till. Tycker mig känna igen flickan. Är hon gjord i nån sorts metall? Hon är ju bara sååå gullig!!
Ha det gott...vi syns!

Vibbe sa...

Kanon härligt kort
Figurerna är bara så gullliga.
Jag skulle vilja veta var du köpt dem.
Kram
Vibbe

Anonym sa...

Hej mamma. Jo de blev ju jätte söta. Du Vibbe jag ( Chatrine) har köpt dem på EKO i Borås. Bör finnas på alla EKO butiker. Mamma lycka till med pysselkvällen nu på torsdag. Kram Cattis

Veronica sa...

De är bara sååå söta!!

Camillha sa...

Har du ritat detta själv!!!
Underbart! Du borde bli stämpeldesigner!!! Eller är du det redan??

Camillha sa...

Ja, men du ÄR ju designer!!! Jag har ju sett dina stämplar!!! Wow får man ju bara säga!!
SUCK!!

Li@n sa...

Tänk vad härligt att vi som inte kan teckna så fint får njuta av andras verk istället. Så sött syskonpar!

Kram
Lian

Anonym sa...

Kanon härligt kort helt underbara
Figurerna är bara så gullliga.
Jag undrar vad du har köpt dem.

Kram Anneli

Kanon härligt kort
Figurerna är bara så gullliga.
Jag skulle vilja veta var du köpt dem.

Carina sa...

Hej,Anneli!
Den lilla flickfiguren är av plåt och är inköpt på Ekohallen i Borås.Det var ca 1år sedan.

Cornelia sa...

Absolut helt underbart syskonpar! Tänk, den som kunde teckna som du!!

FEEDJIT Live Traffic Feed