Bloggintresserade

tisdag 21 oktober 2008

En utmaning av vännen "stämpeltokiga" Chruss

*Vilken mat äter du oftast?
Det var svårt.Tycker inte om och laga mat,men pastarätter är gott.Om jag äter ute är det gärna Kina restauranger som lockar.Har ätit det idag..mums!

*När du är på kalas.Är du personen som sitter still eller hjälper du till att duka av?
Klart man stussar upp och ner allt för att hjälpa till.Ibland är det dock förbjudet.

*Var sitter du helst när du bloggar.Vid datorn i TV/pysselrummet ?
I mitt pysselrum.

*Köper du triss?
Nej,aldrig men Göran gör det ibland,dock utan vinst.

*Vilket land/stad har varit ditt bästa resmål?
Utan att ens fundera så är Thailand det allra bästa.Varit där 2ggr och skall resa igen i Februari.Ett Paradis på jorden och underbart snälla och omtänksamma människor.

*Vilket är ditt favoritvin?
Dricker sällan vin.Tycker det är lite beskt.Men provade på ett mousserat vin som var jättegott.Det porlade lite i halsen.

*Vilken TV kanal tittar du mest på?
Oj,nu blev det mitt i prick.Tv är ett måste för mig.Älskar TV 4 fakta och har där mina favoriter.Att se autentiska historier är intressant.TV4plus går också bra.Men nu mer har datan tagit över en del, tiden rusar iväg och när jag skall se ett program är det slut eller har hållit på en stund.Måste se allt från början.

Inga kommentarer:

FEEDJIT Live Traffic Feed