Bloggintresserade

onsdag 8 oktober 2008

Liten tös i stor hatt.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh, Carina!!!Den är fullkomligt bedårande!!! Suktar...

Anonym sa...

Jag blir lika hänförd varje gång jag tittar in hos dig.
Underbara kort och stämplar.
Vill också komma igång ordentligt med detta roliga.

Elzie sa...

Vilken gullig stämpel. Förstår att det är din egna. Du gör så charmiga saker - och fina kort.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Lene sa...

Godmorgon Carina!
Idag är jag ledig och gör en bloggrunda, det är alltid lika inspirerande. Hos dig vet jag ju att jag hittar fina kort, men detta är så underbart att det finns ord för det! Vad har du använd för färg, den skulle jag behöva till ett kort jag har på beställning!
Ha en bra dag vännen.
Kram Lene

Wildärtan sa...

Vilka fina och lite annorlunda kort du gör!

Anonym sa...

nu var det länge sen jag var in hos dig märkte jag :( men nu har jag tittat igenom allting jag missat :D
detta kort var ju jättesöt och vilken fin liten tös!!
www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

FEEDJIT Live Traffic Feed