Bloggintresserade

söndag 19 oktober 2008

Ett lite "stökigt" kort + en lite vindögd Teddybjörn.


Nu är min teddy färdig.Svårt att få till honom som jag vill,men tycker han nu får duga.
Skulle egentligen vilja ha bilderna EFTER kortet men det lyckas jag inte med.Undrar om det går?

Så var denna helg tillända,skönt kan man tycka eftersom jag jobbat hela helgen.


Idag blev jag betagen av att göra en nalleteckning.Hittade bra papper och en penna på jobbet och av det blev det en liten förvånad teddybjörn.Egentligen är det meningen att jag skall försöka rita upp ett mönster och sy en nalle efter denna modell.Får se vad det blir,men ideer har jag om hur jag vill ha det.Frågan är bara hur!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä men en sån söt liten krabat! Du har sånt kreativt tänkande, tänk att komma på en sån söt figur bara så där.
Kram Lene

Anonym sa...

Åhh vad tokgulligt kort! =)

Ha det bäst, kram

Susanne Lindén sa...

Tack för kommentaren hos mig. Det tog inte lång stund innan det blev en sydd nalle av din ritning. Jättesöt!! Bra jobbat;)
Vi syns!

FEEDJIT Live Traffic Feed