Bloggintresserade

onsdag 13 juli 2011

Mera tävlingsbidrag


Snart är min semester tillända och passar på att scrappa och pyssla när det blir tid över och tid över blir det ju alltid.
Är ju som sagt med i Scrap-perras sommar tävling med 12 deltävlingar.Här är ytterliggare två klara.

På det översta bidraget gällde att skapa något med geometriska former och mitt blev en presentförpackning.Här fick jag med cirkulärt-cylinderformat och lite klotformer.

Det undre kortet skulle innehålla tre bilder.Valde två gamla foton och en kamerabild.Dessa valde jag pga att papperet från Minnenas Atelje hade en sån vacker text om en fotoatelje.Lite decos i form av blommor mm och lite stänk av färg skulle den också innehålla.

2 kommentarer:

Riet sa...

What a beautiful creations Carina.

Hugs Riet.xx

Elisabet sa...

Men, så vackra alster!!
Jag ser vinsterna rulla in.
Det understa blev speciellt min favorit - så fint!

FEEDJIT Live Traffic Feed