Bloggintresserade

fredag 4 mars 2011

Digistämplar till Vintageutfodring 17

Nu har det gått en hel vecka med min förkylning.Idag är den mycket bättre,blev lite ängslig igår då halsen sa stopp.Men lite varm dryck och med rejäla halstabletter så blev den bättre igen......Tur!

Idag har jag klippt och klistrat ihop ett litet hus av wellpapp.Målat den lite kladdigt med akrylfärg.Eftersom jag gillar Digistämpeln Hollie som finns att hämta hos graphicsfairy passade det perfekt att delta med henne i Vintageudfordring 17,där man denna gång skall  använda just digistämplar.
Har undrat vad hon håller bakom ryggen och har nu förståt att det är ett ägg.Därför fick det bli ett fågelbo på taknocken.
Fågeln kallas för Lucky bird och finns nu att hämta hos design2delight.Vet inte om man får använda 2st digistämplar men chansar ändå.Har valt att inte måla stämplarna så mycket lite lätt i grå och ljus gammalrosa ton.Textstämpeln kommer från Vilda stamps
Går det så går det!

4 kommentarer:

smuulan sa...

Bland det snyggaste jag sett! Du är såååå duktig! Jag håller på med ett alster just nu där jag använder "påskliljorna" som du lade ut en tutorial på. Tack än en gång för det!
Kram kram

Päivi sa...

Ännu något som bara är såååå snyggt. Verkligen snyggt!

Elisabet sa...

Verkligen fint! Och oj, vad jag gillar pärlorna i fågelboet!!!

Cornelia sa...

Så fint, Carina! Jag gillar dina "byggen", alltid!

FEEDJIT Live Traffic Feed