Bloggintresserade

fredag 18 juni 2010

Baby i Repris!


Idag är det sista dagen i Panduros Concrete Challenge och jag håller som bäst på att försöka hinna med mitt sista bidrag.Att jobba med betong var något alldeles nytt, men ack så roligt och givande.Det är deffinitivt något som jag absolut kommer att göra om fler gånger.
Så många duktiga deltagare som varit med och konkurensen är stentuff.Att vinna alltihop är inte något som jag strävar efter, men roligt och uppskattande är det ju naturligtvis när någon tycker om det man gör.Det viktigaste för mig är ändå att få den äran att få delta.Får sån otrolig inspiration av att testa och försöka mig på att skapa något i ett helt annat material än jag brukar.Har faktiskt fått en del mail ang mina små babysar i miniatyr och frågorna har varit om de också är i betong eller om det finns formar att köpa.De är inte i betong utan formade för hand i docklera.Ett jättekul skapande och lite annorlunda än scrappen.

Inga kommentarer:

FEEDJIT Live Traffic Feed