Bloggintresserade

onsdag 16 juli 2008

Ny blogg!

Nu har det hänt det som inte får hända.Jag har raserat hela min förra blogg och får nu börja om från början.Usch,tänk att nu försvann åter, alla mina inlägg ,goa kommentarer och besöksräknare mm.


Min bloggadress är nu http://carinaspysselsida.blogspot.com





Skall lägga in ett nytt kort och se resultatet.Det blev min Moa som plockar lite svamp.Sen det är bara att gneta på och försöka igen.


Hur skall jag nu få ut min nya blogadress eftersom jag inte fick eller kunde ta den förra?

4 kommentarer:

Gerdie sa...

Yeah.........found you!!!

Cath. sa...

Nä men åååh, så trist! Ja då har du att göra!
Nu hittar jag i alla fall hit!
Kram!

Anonym sa...

Åh din stackare! ja roligare kan man ju ha på sin semester :-)
Men den nya ser riktigt trevlig ut med.Lycka till med resten, kommer snart tillbaka.

kram Sandra

Veronica sa...

Denna vill jag också gärna köpa av dig! Alltså Moa + svampar!
kram kram
/Veronica

FEEDJIT Live Traffic Feed