Bloggintresserade

torsdag 3 november 2011

Tomtetag



Ledigt från jobbet idag och det är ju alltid skönt.Middagen avklarad och lite tid för avkoppling.
Denna tag fick bli mitt pyssel idag och har försökt göra tomtenissen i 3D men det syns nog lite dåligt.Har sedan glossat alltihop för att skymma lite skarvar.Svårt också med fotograferingen,det är ju så dåligt ljus.
Om du vill använda min "sittande Nisse"så finns den rykande färsk på min Freebie-sida.
Såg också att Kortmakaren har en tävling i att skapa något med tomtar på,så jag anmäler min tag med tomtenisse.Man har till 14/11 på sig att delta.

PS: Nu har jag strul med Blogger igen.Kan inte kommentera,måste logga in varje gång.Man blir så trött och irriterad.

11 kommentarer:

Ziro sa...

Vilken supersnygg tag och ännu snyggare tomtenisse! Den ska jag genast ladda hem! Tack för att du delar med dig!
Jag använder Google Chrome när jag går på bloggrunda och då fungerar det att kommentera.

GunBritt sa...

Vilken underbart sött tomte och tag. Den vill jag absolut ladda hem.
Tack för allt du delar med dig av
Kram GunBritt

pojjo sa...

helt underbar tag :D

Riet sa...

So beautiful Carina,I love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

Gro sa...

Fantastisk tag, og for en herlig nisse.....!!!! Jeg falt helt for den. Så nå har jeg lastet den ned og fargelegger den, så får vi se i morgen om den ikke pryder forsiden på mitt neste julekort.

Tusen takk! :-)

Klem, Gro

Inger Harding sa...

Kjempesøt tag Carina!!! :)
Ha en riktig god helg.

♥ klem, Inger

Silvia(Barnie) sa...

A wonderful with great layers.

Lena B E sa...

Vilken jättefin tag, helt underbart fin!! :)
Men oh sååå söt tomte, jaa tack, den vill jag gärna ha. :)
Det där problemet har vi lite till mans allihopa, och jag håller med dig man kan ju bli tokig för mindre. (eller tokigare kanske jag skulle säga för tokig är jag redan haha) ;)
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Angelica sa...

Supersnygg tag, tomtenissen är supermysig!
Ha det bra!

Kortmakaren sa...

Super fin,
Tack för ditt bidrag till våren tävling.
/ Kortmakaren

Askepott sa...

Det var en knallsøt nissegutt. Flott pyntet!
Ha en fin søndagskveld!!

FEEDJIT Live Traffic Feed