Bloggintresserade

tisdag 22 november 2011

Hole in one!


En dag av bara grått dis och fuktigt värre.Men det passar mig perfekt ledig från jobbet och fönstren kan ses över....USCH vad skitiga de är.Och efter lite gnidande och torkande så ser jag faktiskt ut igen.Från ugnen doftar det gott från en halvfärdig vitlökskryddad Rostbiff.Till den skall jag göra klyftpotatis och kantarell sås.Inte illa för att vara mig!
En lite stund till pyssel måste jag ju oxå ha och nu blev det ett kort till en golfare.Den är en av Phunnyface många nya motiv och kallas för Anders spelar golf.Har ni inte varit inne hos Anita och Fredrik så är det ett måste tycker jag HÄR finns dom.Hon är en mästare att teckna ljuvliga motiv allt från fantasi till verklighet.
Motivet har jag stämplat med Archival Ink Coffee och det på ett halvblankt fotopapper.Målat med Promaker och copics.
PS:Känner tyvärr ingen golfare men det kanske du gör?Är du intresserad av att få hemskickat mitt kort??
Skriv gärna en kommentar eller maila mig gärna.Blir ni fler så drar jag en lott och det kan ske när som helst.

5 kommentarer:

Anna sa...

Skitsnyggt! Men jag tror inte jag känner nån golfare -eller jo, det gör jag, men ingen jag har tät kontakt med.... =)

Ulle sa...

Vilket jätteläckert kort! Känner inte heller någon golfare, men du kommer säkert hitta någon lycklig mottagare ...

Veronica sa...

Hej!
Tittar in på din blogg för att se på allt fint du gör och för att tacka för de fina bilderna du delar med dig av. Jag har använt en av dina tomtar på ett julkort som du hittar här:
http://swahns.blogspot.com/2011/11/julkort-nr-15.html
Golfkortet är jätte härligt, synd att man inte känner någon man som spelar golf. kram Veronica

Riet sa...

What a gorgeous card Carina.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Hej!
Vilket kul och fint kort!
Förr och nu!!
Min bror spelar golf varje vecka under säsongen. Det vore kul att få ge honom detta!
Jag gör själv kort men inte så fina
Margaretha Åke, scrapp och katt-tokig!

FEEDJIT Live Traffic Feed