Bloggintresserade

måndag 7 november 2011

Mitt 1:a Julkort


Nu är mitt första julkort färdigt.Brukar inte göra så mycket av just julmotiv,men kunde inte motstå denna digisen.Motivet har jag målat med Promakers och använt lite Glossy på bjällror och spänne.

Sitter fortfarande och försöker kommentera era inlägg,men det är stört omöjligt.Vissa går utmärkt men de flesta funkar det inte på.Jobbat som en blå med blogger och misslyckas hela tiden.Bytt lösenord ett flertal ggr så nu kommer jag snart inte in i min egen blogg längre.Att byta webbläsare funkar heller inte.
Men är alltid opptimist så det skall nog fungera så småningom???!!!

9 kommentarer:

Anna sa...

jag använder mig utav google chrome och har inte haft några bekymmer direkt - bara när de ska göra underhåll av nåt slag... Fint kort =)

Mim... sa...

Vilket härligt julkort och så fint du färglagt motivet, wow.
Ha det gott...

Lilla Pyssel Inger sa...

Julkortet är helt underbart och motivet helt sagolikt:)
Säger som Mim WOW:)

Mycket annat snyggt också sedan sist jag hälsade på:) Fick mycket att njuta av när jag hit i dag:) Tack för att det underbara du delar med dig av:)

Önskar dig en underbar måndag kväll och vecka som kommer :)

Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Cath. sa...

Underbart kort! Jag använder mig av Mozilla firefox och har inga problem där.
Kramar!

Elisabet sa...

Sitter och beundrar alla dina senaste alster!
Så vackra och välgjorda.
Gillar speciellt den söta lilla ekorren :)

Usch, så irriterande med datakrångel! Och tyvärr kan jag inte ge några råd heller, eftersom jag är totalt oteknisk...
Hoppas det fixar sig snart!
Kram!

GunBritt sa...

Vilket underbart julmotiv
Kram GunBritt

Laila sa...

Snyggt! Jag som inte ens har kommit igång ännu...

Riet sa...

So gorgeous card,I love the image and the colours.

Hugs Riet.xx

Carina sa...

Vilket snyggt kort, så fint målat. Kram

FEEDJIT Live Traffic Feed