Bloggintresserade

torsdag 11 mars 2010

Vintage Tavla


Har liksom inte fått till något på mitt pysselbord sen jag kom hem från semestern.
Det liksom står lite "still"i hjärnkontoret just nu.Igår arbetade jag och blev så trött frampå kvällskvisten.Somnade i fotöljen kl 20.30 och blev väckt kl 22.30......Herrejösses!!!
Sov trots detta gott hela natten.
Har fått så mycket härligt material att jobba med från
Och efter en del möda och besvär blev denna tavla till.De runda ramarna har jag gjort av Wellpapp och de urläckra bilderna som motiv kommer från just hobby och hantverk, för
precis nu har det kommit in massor av fina bilder.Så kika in lite du med.
En del av materialet har jag fått från den födelseswapp som jag deltog i i HOI.

6 kommentarer:

Papirdilla sa...

Denne var virkelig lekker! Så nydelig med blomstene på siden:)

Klem,
Hanne

Britt-Inger sa...

Så enormt vackert. Du har så häftiga idéer :):)
Ha en skön helg, Carina
Kram, Britt-Inger

Willy's creations sa...

So sweet!

Hugs,Willy

Eva F sa...

En underbar tavla!
Hälsningar Eva

Päivi sa...

Vilken underbar tavla!!!!

Lena B E sa...

Jättefin tavla du har gjort!! & Jättesöta påskkort här under med!! :)
Jag sitter just nu och färglägger några av dina freebees, till kommande kort som jag ska göra.
Jag hojtar till då dom kommer i bloggen utifall du vill se dom. ;)
Ha en trevlig helg vännen!
Kramar från Lena

FEEDJIT Live Traffic Feed