Bloggintresserade

torsdag 25 mars 2010

Det bästa du kan ge ditt barn är goda minnen.

Med material från Reprint har jag lyckats att få till en LO.Tycker att dessa papper är så vackra så jag har inte hjärta att sätta saxen i dem.På Lo,n är det mitt barnbarn Elias ca 3mån.
Att göra LO,s är lite knepigt tycker jag men skam den som ger sig.Tycker faktiskt att den blev riktigt bra.
Papperet heter Beautiful och kommer från Brandin O,Neill.
*Rhinestones
*Blå Rosor
*Vita Hjärtan
Det övriga materialet är lite hopkok.Två runda små dukar får pryda två hörn tillsammans med blommor från diverse ljusmanchetter mm.

5 kommentarer:

Linapyssel sa...

Så sant och så vackert!!!
Kramar Lina

pst.....nu e det på väg........

Cath. sa...

Helt rätt! Och det är klart du har lyckats bra, den är sååå fin!
Kramar!

Anonym sa...

Hej vännen!

Åh vilken underbar lo!! =)

Jag sitter just nu & väntar på postis så jag är alldeles nervig, haha! Har beställt ett bamsepaket från skaparlusten så nu ska det bli en riktig scrapparhelg hade jag tänkt! ;)

Inte nog med det så har Stella cc i helgen som jag & en scraptjej somn oxå kommer härifrån ö-sund tänkte vara med på. Är det ngt du ska vara med på?

Ha en trevlig helg, kramar Ulrica

Lena B E sa...

Åh så vacker Lo!! Helt underbar med alla fina dekorationer. :)
Kramar från Lena

Wildärtan sa...

Åh, såg den på Reprints blogg - helt underbar!

FEEDJIT Live Traffic Feed