Bloggintresserade

lördag 27 mars 2010

Kaos+Choklad!!!

Igår kom ett paket i min brevlåda.Gissa om jag blev nyfiken.Det är snälla Lina som gett mig både en ursöt KAOS och en härlig strut med choklad och jag som är en stor älskare av just choklad.
Och texten innuti kortet är inte illa....man blir liksom lite tårögd.....
-------------------------------
Tack för att du inspirerar och delar med dig av din kunskap och talang!
Denna KAOS får du för att du är en stor stjärna på min scraphimmel.Du är värd alla awards som finns därute!Du är en scrappare med hjärtat på rätta stället och fantastiskt duktig.Imponerad av ditt sätt att skapa,färglägga motiv och teckna.
Lyckligt lottad som lärt känna dig!
Kaos kramar Lina!
-------------------------------------------
TACK,gulliga Lina för dina fantastiska ord om mig!

5 kommentarer:

Frideborg sa...

Gratulerar!

Kan bara hålla med!

Kram

Pernol sa...

Grattis till KAOSEN!!!

Jag håller med! Du är superduktig i allt!

kramis Pernilla

Cath. sa...

Grattis till den fina kaosen! Och choklad, kan ju inte bara bli annat än toppen. Håller med henne om vad hon skrivit, du är så duktig!
Stor kram!

Linapyssel sa...

Det var bra att du gillade det du fick!!! Jag ska försöka vara duktig och berömma alla mina goa scrapvänner för allt fina dom gör, nu är tre av er avbockade på min lista. Tycker att överlag är det förlite uppskattning till alla helt underbart kreativa scrappare där ute!!
Ha en härlig dag
Kramaa Lina

Gerdie sa...

Hey Carina, what a nice surprise you get. Last year we were in Are and we did buy the chocolate............. the chocolate is really very tastfull! I did see how they did make the chocolate......... super!
Enjoy the chocolate!!!!!!!

Hugs Gerdie (who became a grandmother today of a little boy named Finn)

FEEDJIT Live Traffic Feed