Bloggintresserade

tisdag 12 augusti 2008

Ett Hjärta till minne.

Att missta ett djur är oerhört svårt.Det vet och förstår alla vi som har eller har haft ett djur.
Den här stenen har Susanne gjort åt mig,den skall tillägnas Bilbo en Engelsk springer spaniel som blev 7 1/2 år gammal .Han tillhörde min dotter med familj.Jag tyckter det är viktigt att barnen får vara delaktiga av hans minne,så denna hjärtesten skall de få lägga på hans grav.
Gå gärna in och hälsa på hos Susanne som tar så underbara foton och gjuter så vackra saker i betong mm.
Http://susanneskreativasida.blogspot.com

3 kommentarer:

Susanne Lindén sa...

Hej Carina!
Det blev mycket bra med tassen och det röda hjärtat. Förstår inte vad vi tänkte på när vi satte dit blommor...skratt..passade mycket bättre med en tass.
Vi hörs och syns.

Susanne Lindén sa...

...glömde säga...vilken fin bakgrund du har fått till på din blogg. Mejla gärna adressen till mig, där du hittat den fina sidan.

Jenny Wallentin sa...

Hej Hej!
Tack för kommentarerna
i min blogg!

Vad fint och stämningsfullt minneshjärtanet blev!

Ha det gott!
Jenny

FEEDJIT Live Traffic Feed