Bloggintresserade

fredag 22 augusti 2008

Du är......mitt allt!


Nu kommer en ledig helg....skönt!Idag gick det fort att få till ett kort.Inspirationen fann sig..hurra!Det blev en Moa med liten ficka och nallen på magen,tycker hon ser riktigt stolt ut?På tal om ledig helg så kommer mina 6barnbarn att tillbringa helgen hos oss.Föräldrar har ju fullt upp med diverse kräftskivor.De 4stora barnen tycker faktiskt om att pyssla,så det blir väl lite utav den varan.De bägge små 4 -5år får väl rasa lite ute om vädret och gubben håller i sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad fint kort jag måste med lära mig lämna så det blir lite vitt på mina stämpel motiv när jag färglägger dom .. Mne det kommer nog .. har ju inte målat så himla länge :)

Jeanette sa...

Vilket kanonfint kort! Du färglägger dina stämplar så fiint. Kram Jeanette

FEEDJIT Live Traffic Feed