Bloggintresserade

söndag 24 april 2011

Tavla med motto

Vår Påskmiddag är nu överstökad och jag får hoppas att alla blev nöjda.Tänk att kunna sitta ute och äta glass och den "smälter"!!!!!!Inte riktigt klokt men härligt!!Lite tid har jag doch tagit mig vid pysselbordet.Idag blev det en tavla med motto,en April tävling som Scrappaloss nu har.Texten blev Tacksamhet.
Tycker det finns så mycket att vara tacksam för.Att man är frisk,har ljuvliga barn och en förstående,älskvärd Göran.En blöt puss och en alltid viftande svans från min Hugo blir liksom pricken över i-et.Tycker faktiskt att livet är härligt och njuter samt försöker ta vara på varje dag.Vid eventuell nedgång,tänker jag ofta positiva tankar,det hjälper och gör det lite lättare.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Jättegulligt kort/tavla:)
Ha en fortsatt trevlig helg i det underbara vädret
Jessie

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så söt tavla, älskar det lilla knytet!
Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram Ann-Charlotte

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken tavla du har gjort helt urläcker och vilka färger:) Jag har sagt det förut men det tåls verkligen att upprepas du är så himla duktig att få det till:)
Man blir jätteglad att titta på din tavla, lycka till med utmaning:)

Håller helt med dig visst blir man glad och tacksam för detta underbara väder:) Vi hade grillmiddag i går och satt ute på vår uteplats och åt vår middag:)
Helt underbart och jag nöjt i fulla drag:)

Önskar dig en fortsätt jättetrevlig och mysig påsk:)

Ha det bäst och kramar från Lilla Inger:)

Susanne Lindén sa...

Hej Carina!

Ja det var längesedan jag gjort något inlägg på min blogg. Har varken haft ork eller lust att skapa mm....men nu är jag på gång igen.

Jättefin tavla du gjort...ja du gör alltid fina alster och har ständigt nya ideér på gång.

Ha det gott i vårvärmen och vi kanske syns till sommaren när jag skall arbeta som matdistributör.

Riet sa...

So wonderful Carina.

Hugs Riet.xx

FEEDJIT Live Traffic Feed