Bloggintresserade

tisdag 8 februari 2011

En bok till....


Nu kommer ytterliggare en bok.Så himla kul att göra och snabbt går det.Syzzla har just nu en rykande färsk utmaning i vintagestil.Där man får använda sig av av hennes vintagebilder.Innuti ligger det lite gamla kärleksbrev och utanpå hänger ett litet bokmärke.Papperen från TH och på ryggen är det  papper som jag blött ner och torkat samt gnidit lite på.Tyckte att boken passade in i den utmaningen så då bidrar jag med den.Tävlingen pågår till slutet på Februari så du hinner att vara med du också.

13 kommentarer:

Carina sa...

Hur fin som helst.

smuulan sa...

Otroligt snyggt! Det ser verkligen rustikt ut och det är roligt när man kan göra något som har en liten "funktion" också.
Kramisar

Unknown sa...

Jättefin bok :) Lycka till i utmaninge :)
Ha det gott / Kram

Frusvea sa...

Herregud! Vilken otroligt vacker bok! Åh jag önskar att jag var så duktig som du. Det är en fröjd att titta in här :) Massor med härlig inspiration :)
/Cina

Mandelhjärta sa...

Vilken fin bok du har gjort! :)

Elisabet sa...

Men lovely, säger jag!!
Undrar varför dina blogginlägg alltid får det att krypa i pysselfingrarna? ;)

Gerdie sa...

Carina, this is awesome!!!

pojjo sa...

HIPP HIPP HURRAAAAAA PÅ DIN FÖDELSEDAAAAAAAAA.....
Hoppas du får en toppen dag min vän.
Det är du värd. Underbar bok som allt du gör *ler*
kram

Lena B E sa...

Superfin!! :)
Grattis på födelsedagen vännen!
Hoppas du har en jättebra dag.
Kramar från Lena

Willy's creations sa...

Beautiful creation ypu made!

Hugs,Willy

Frusvea sa...

*tilägger* Glöm inte att du måste maila in ditt bidrag till Syzzla även om du har den på din blogg.
Ha en skön semester :)
/Cina - DT på Syzzla

Lilly sa...

Gud vad fin Carina!
Du är så begåvad!
DU ÄGER. ♥
Kram!

A'laEmmeli sa...

Fantastiskt vacker! Blev helt salig när jag såg den - vill oxå kunna altra så fint och göra sånna! Så ljuvligt! Kram Emmeli

FEEDJIT Live Traffic Feed