Bloggintresserade

söndag 31 oktober 2010

Pysselmara!



 Igår var jag på pysselmara hos Stina.Hon har en helt underbar liten pysselaffär i Gånghester strax utanför Borås..Här har vi tillbringat hela dagen och bara pysslat.Jättetrevliga vänner och massor av inspiration och glädje.
Fick fatt i en tidning med Steampunk tema inuti.Jösses vad det såg roligt ut....så just nu pysslar jag lite med detta.Kanske det blir färdigt idag.Isåfall kommer lite bilder senare under dagen....om det nu blir något att visa förstås!


Detta är ett kort som jag gjorde under pysseldagen och med det vill jag vara med i Pojjos skisstävling.Hann precis eftersom utmaningen sträcker sig till 31/10......phuu!

2 kommentarer:

pojjo sa...

WOW suuuper läckert... tusen tack för du tävlar hos mig :D

Anonym sa...

Hej! :) Jag heter Lilly, och är Frideborgsmys dotter. :) Gud vad fina saker du gör! :D
Kram Lilly, ;)

FEEDJIT Live Traffic Feed