Bloggintresserade

tisdag 16 december 2008

En fantastisk penna


Nu skriver jag lite om min sagolika penna.Visste inte att det gick och embossa efter att jag skrivit med denna fantastiska penna.Dock går det allra bäst på akvarellpapper.
Har nu fått information om att det finns pennor som är till för embossing.

På LO-n här nedan har jag skrivit med pennan och sedan embossat i guld.
....................................................................................................................

Nu kan jag skriva och teckna lite vad jag vill,jättekul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj vilken kul blogg du hade att kolla runt i och vilka fina saker du gör. jag suger åt mig allt jag ser är helt ny på kort fronten
kram lolla

Susanne Lindén sa...

Hej Carina!
Kreativiteten flödar för fullt här...du gör så många fina saker!!Kul att du trivs bra på "Sol&Humle"...men vi saknar dig och dina "små spratt"!
Ha det bra! Vi hörs och syns!

FEEDJIT Live Traffic Feed