Bloggintresserade

onsdag 26 november 2008

Liten tös på litet kort


Så har det blivit lite adventsstädning idag.Passar på då jag är LEDIG i fem dagar.....skönt!
Jobbar sedan länge,länge som Usk på ett äldreboende och på en och samma avd har jag arbetat i 24år och nu skall jag byta.Går på det nya som en zombi tillsammans med van personal och skall lära känna 35 nya äldre och får nu 11 nya arbetskamrater.Det är inte lätt men tycker att det är jättekul.Det skadar inte med lite miljöombyte och lite andra sysslor.Man lär så länge man lever.....eller hur?Eller är det så att man inte kan lära gamla hundar sitta?......skratt!
Ett nytt kort har det blivit mellan dammandet och fönsterputsningen.En liten förlägen jänta med röda lackskor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort!
Hur hinner du med både städning och kortmakeriet?

Det blir nog bra med jobbet också tror jag.
Lycka till

Hälsar Ingela i Bollebygd

Carina sa...

Underbara saker du gör! Har varit här och spanat. Lägger till dig i min favoritlista. Tack för all inspiration.
Hadet!

FEEDJIT Live Traffic Feed