Bloggintresserade

fredag 24 februari 2012

Vill du vinna.....


.....min nya lilla minibaby ca 8cm lång?
Skriv då en kommentar ,ta med dig min bild och länka till min pysselsida i din blogg.Lägger du dig dessutom som följare av min blogg blir det en x-tra lott.
Lottdragning äger rum den 1April.
Måste samtidigt få tacka för alla era mail och kommentarer ang mina små minibarn.Kan tyvärr inte göra några beställningar(hinner inte).Därför lottar jag ut denna så kanske någon blir glad?Den har dessvärre blivit lite grå på vänsterarmen,men får tyvärr inte bort det.Vinnaren får ta den som den är.
Lycka till!

27 kommentarer:

Marja sa...

Klart jag vill va med Jag både följer och delar. Underbara små bebisar du gör!!
Kram

smuulan sa...

Sååå fin! Jag har sett alla dina små bebisar men jag har inte kommenterat så mycket på sista tide. Jag har helt enkelt inte gett mig tid åt det jag tycker är roligt! Ska bli ändring på det nu. Vill gärna ha chansen att vinna denna supersöta baby. Följare är jag redan, nu skall jag bara låna bilden och länka också...

Christina sa...

Oj, den skulle jättegärna få flytta hem till mig! Du gör helt fantastiska saker, både i papper, lera och allt annat :)

Sinikka sa...

Vad söt denna bebisen blev. Mycket snällt att du vill ge bort den.
kram Sinikka

Elwa sa...

Så fin liten baby! Jag har lagt ut fotot på min blogg, och följer din - det trodde jag att jag redan gjorde... Nu håller jag tummarna för att vinna!

Marita Johansson sa...

Såklart att jag vill vara med på en chans att vinna den lilla sötnosen.
Dina bebisar är ju bara för söta.

Har lagt bild med länk i min högra sidebar.
Följare är jag ju sedan ett tag tillbaka.

Kramis

Frideborg sa...

Den lille får gärna flytta hem till mig, Vagnen står bäddad och klar.
Kram Marina

Anonym sa...

Tar också gärna en lott!
Christina S

Lilla Pyssel Inger sa...

Jag har SJÄLVKLART lagt upp bild, länkat till dig och är följare av denna blogg så nu hoppas jag på att jag blir den lyckliga vinnaren av denna helt underbara Minibabyn:)
Så snällt av dig att du vill lotta ut den:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

susanne sa...

Jag vill gärna vinna den söta bebisen. Har länkat i min sidebar och blivit följare av bloggen.

Anonym sa...

Gör om det igen, vill gärna vinna denna lilla dockan//Margouriethe

Gunn`s Kort sa...

Selvsagt vil jeg være med på trekkingen av denne nusselige babyen:) Krysser fingre og tær:)
Klem Gunn

Unknown sa...

Vill gärna vara med o tävla jag gör vad du begärde. En så jätte söt bebis. ha en underbar dag kram Beijan

louisevbg sa...

Ja gärna ...undrar om dragningen redan har varit? Jag gör ett försök iallafall:)

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

KLART JAG VILL VINNA...... så mycket fint du har gjort sen jag kollade sist.. coh tack för din söta candygirl...
kram

Sindra sa...

Åhh! Äntligen får jag chansen att ett sådant sött litet underverk kanske flyttar hem till just mig! Jag har beundrat alla dina små bebisar hur länge som helst, men inte varit så duktig på att skriva det. Om jag vinner dena söta lilla bebis, ska jag ge bort den till mitt nästa barnbarns föräldrar ;)

Jag har gjort allt du skriver att man ska göra för att få vara med i utlottningen :)

Ha det gott i solskenet!
Kramis

vivis-pyssel sa...

Åhh en så söt bebis. Klart jag vill vara med i utlottningen av denna. Därför har jag länkat i min blogg och blivit följare av din.

Kram

aina sa...

Klart jeg må bli med på blogcandyen din:) Så kjempesøt en baby. En sånn må jeg bare ha:)). Jeg har lag meg som følger og deler bloggen din i sidebaren min. Så har jeg kikket litt rundt på bloggen din, og der fant jeg mye flott :)) Ta gjerne en titt innom min blogg også. Nå skal jeg se enda nærmere på bloggen din. Ha ei fin helg. Aina

Berit sa...

Så nydelig en liten baby du har laget. Jeg vil gjerne at den skal bo hos meg:)
Følger har jeg vært lenge nå og linken er straks på plass i sidebaren min.
Klem Berit:)

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej vad söt liten baby. Jag vill jätte gärna vara med i din fina utlottning. 3 lotter till mig, länkar o blir följare. Tack. Kram Mimmi

Lycka är ~ Onnea on sa...

en så söt liten bebis vill jag gärna vara med och tävla om.
tre lotter tack!
~marita~

ewa-christine sa...

En sådan bedårande liten skapelse........helt klart otroligt fin!!

Vardag och flärd sa...

Så mycket roligt och fint jag hittade här på din härliga blogg! Vill gärna tävla så jg länkar och följer så det blir full pott.
Kram Eva

Anne Gro sa...

Noe så fantstisk!!! Stum av beundring! Ønsker meg veldig, så prøver lykken :) Gleder meg til å se mer. Klem!

Anonym sa...

For en nydelig liten baby :) jeg blir gjerne med på blogcandyen for å ha en sjangse til å vinne det lille nurket :) Jeg har blitt følger av bloggen din og har lagt den til sidebaren min.

Du har en kjempe flott blogg.. Her var det mye fint :) Åsså lager du så mye forskjelllig flott. Blir morsomt å følge med videre :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Alexandra sa...

Jag vill gärna vara med
kram alexandra
stjarna_93@hotmail.com

FEEDJIT Live Traffic Feed